avatar
Evrim Özeskici Doç. UŞAK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ 1EYLÜL KAMPÜSÜ RESİM BÖLÜMÜ 64200 UŞAK
Yayın 9 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 1
9 Yayın
9 Hakemlik
1 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Sanat ve Edebiyat Resim

Biyografi

Evrim Özeskici 1984 yılında Çorum’da doğdu. Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Güzel Sanatlar
Eğitimi Bölümü Resim-İş Eğitimi Anabilim Dalı’nda Lisans (2007), Erciyes Üniversitesi Güzel Sanatlar
Enstitüsü Resim Ana Sanat Dalı‘nda Yüksek Lisans (2010) eğitimini tamamladı. Hacettepe Üniversitesi
Güzel Sanatlar Enstitüsü Sanatta Yeterlik Programı Resim Anasanat Dalı‘ndan (2017) mezun oldu.
Özeskici resim yarışmalarından dört ödül aldı. İtalya’da “10. Scampia Sanat Sempozyumu”nda,
Polonya’da “Malownicza Barbarka 2017” Uluslararası Resim Sempozyumu’nda, Letonya’da “Mark
Rothko Sanat Merkezi”nde, İtalya’da “ISIA Faenza Istituto Superiore per le Industrie Artistiche Design
Comunicazione Tasarım Akademisi”nde çalışmalar yaptı. Biri yurt dışında olmak üzere on beş kişisel
sergi açtı. İki yüze yakın ulusal ve uluslararası sergilere katıldı. Amerika, İspanya, Türkiye, Ukrayna,
Sırbistan, Bulgaristan, Polonya, Romanya, Finlandiya, Letonya, Romanya, Macaristan, İtalya ve
Fransa‘da pek çok uluslararası sempozyum, bienal, workshop, kongre, seminer ve sergilere katıldı.
Napoli Occhi Aperti Bienali Sanat Koleksiyonu, Fransa Boz’Art en Baz’Art Bienali Sanat Koleksiyonu,
Letonya Mark Rothko Sanat Merkezi Kolekisyonu ve Amerika Box Heart Galeri Sanat Kolekisyonu,
Amerika tAd Galeri Sanat Kolekisyonu’nda eserleri bulunmaktadır. 2020 yılında doçent ünvanını alan
Özeskici, Uşak Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölümü‘nde Öğretim Üyesi olarak görev
yapmaktadır.

Kurum

UŞAK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ 1EYLÜL KAMPÜSÜ RESİM BÖLÜMÜ 64200 UŞAK

Popüler Yayınları

ZENG FANZHI’NİN RESİMLERİNDE BİR ELEŞTİRİ OLARAK MASKELER
Yayın Bilgisi: 2020 , Sanat Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1222

0

1

1222

Osman Hamdi Bey’in Resimlerindeki Motiflerde Stilizasyon ve Anlam
Yayın Bilgisi: 2024 , Art-Sanat Dergisi
DOI: 10.26650/artsanat.2024.21.1213545
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 190

0

1

190

Yayınlar

Osman Hamdi Bey’in Resimlerindeki Motiflerde Stilizasyon ve Anlam
Yayın Bilgisi: 2024 , Art-Sanat Dergisi
DOI: 10.26650/artsanat.2024.21.1213545
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 190

1

190

Biyo ve ekolojik sanat bağlamında Yedinci Kıta
DOI: 10.46372/arts.1183446
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 896

0

896

0

782

ZENG FANZHI’NİN RESİMLERİNDE BİR ELEŞTİRİ OLARAK MASKELER
Yayın Bilgisi: 2020 , Sanat Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1222

1

1222

0

1612

SANATTA BİR İFADE ARACI OLARAK SOYUTLAMA
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5009

0

5009

Bir Metafor Olarak “Almanya Kafe”
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1266

0

1266

Sanatta Değişen Paradigmalar: Sanatçı, Eser ve Alıcı İlişkisi
Yayın Bilgisi: 2018 , Yedi
DOI: 10.17484/yedi.434479
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14861

0

14861

Yayınlar

Sanatta Değişen Paradigmalar: Sanatçı, Eser ve Alıcı İlişkisi
Yayın Bilgisi: 2018 , Yedi
DOI: 10.17484/yedi.434479
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 14861

1

0

14861

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.