M. Onur Kan profil resmi
M. Onur Kan Doç. Dr. Mustafa Kemal University, TURKEY
Yayın 15 Hakemlik 16 CrossRef Atıf 34 TR Dizin Atıf 20
15 Yayın
16 Hakemlik
34 CrossRef Atıf
20 TR Dizin Atıf

Kurum

Mustafa Kemal University, TURKEY

Popüler Yayınları

0

2

1063

7. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri
DOI: 10.17860/mersinefd.324205
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2374

8

1

2374

0

1

2975

Üniversiteye Giriş Sınavlarında Yer Alan Türkçe Testlerindeki Paragraf Sorularının Çeşitli Açılardan İncelenmesi
Yazarlar: M. Onur Kan , Seyran Duman
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.934923
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2292

1

1

2292

Yayınlar

8. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Dinleme Becerilerinin İncelenmesi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1337318
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 273

0

273

Suriyeli İlkokul Öğrencilerinin Sesletim Hataları
Yazarlar: M. Onur Kan , Ümmühan Yarol Özgür
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1261986
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 205

0

205

0

369

Üniversiteye Giriş Sınavlarında Yer Alan Türkçe Testlerindeki Paragraf Sorularının Çeşitli Açılardan İncelenmesi
Yazarlar: M. Onur Kan , Seyran Duman
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.934923
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2292

1

2292

Eğitici oyunların Türkçe öğrenen Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine etkisi
DOI: 10.35233/oyea.812342
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 564

0

564

2

1063

Birleştirilmiş Sınıflarda Metin İşleme Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gizem Utlu, Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.646985
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2099

0

2099

Türkiye’de ilkokulda öğrenim gören Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine ilişkin öğretmen görüşleri
Yazarlar: Sümeyye Gültutan, Mustafa Onur Kan
DOI: 10.35233/oyea.648597
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1356

0

1356

1

2975

7. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri
DOI: 10.17860/mersinefd.324205
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2374

1

2374

İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Dikte ve Yazma Becerisi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.287872
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3515

0

3515

0

4108

0

2297

Yayınlar

2

0

369

Üniversiteye Giriş Sınavlarında Yer Alan Türkçe Testlerindeki Paragraf Sorularının Çeşitli Açılardan İncelenmesi
Yazarlar: M. Onur Kan , Seyran Duman
Yayın Bilgisi: 2021 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.934923
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2292

1

1

2292

Eğitici oyunların Türkçe öğrenen Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine etkisi
DOI: 10.35233/oyea.812342
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 564

2

0

564

Birleştirilmiş Sınıflarda Metin İşleme Sürecinin Değerlendirilmesi
Yazarlar: Gizem Utlu, Mustafa Onur Kan
Yayın Bilgisi: 2020 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.646985
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2099

1

0

2099

Türkiye’de ilkokulda öğrenim gören Suriyeli öğrencilerin yazma becerisine ilişkin öğretmen görüşleri
Yazarlar: Sümeyye Gültutan, Mustafa Onur Kan
DOI: 10.35233/oyea.648597
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1356

4

0

1356

7. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerileri
DOI: 10.17860/mersinefd.324205
ATIF 8 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2374

8

1

2374

İki Dilli İlkokul Öğrencilerinin Dikte ve Yazma Becerisi
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.287872
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3515

3

0

3515

7

0

6655

6

0

2297

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.