Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Okan Arslan
Okan Arslan
Mehmet AKif Ersoy Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
15
4
Yayın
15
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Mehmet AKif Ersoy Üniversitesi
Yayınlar
MATEMATİK ÖĞRETMEN KİMLİĞİ: ÖLÇEK UYARLAMA VE ÖĞRETMEN ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETMEN KİMLİKLERİNİ BELİRLEME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Okan Arslan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1263906
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
560
0
FAVORİ
560
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Origami Temelli Matematik Ders Planlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Okan Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1049936
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
544
0
FAVORİ
544
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami Temelli Matematik Ders Planı Değerlendirme Rubriği: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Okan Arslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
645
0
FAVORİ
645
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Origami in Mathematics Education: The Development and Validation of an Origami-Related Self-Efficacy Scale
Yazarlar:
Okan Arslan
,
Mine Işıksal-bostan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.06024
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1205
0
FAVORİ
1205
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat