avatar
Nigar İpek Eğilmez Doç. Dr. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı
Yayın 7 Hakemlik 25 CrossRef Atıf 8
7 Yayın
25 Hakemlik
8 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi

Kurum

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümü Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalı

Popüler Yayınları

Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerin Hikaye Yazma Becerileri
Yazarlar: Nigar İpek Eğilmez , Zeynep Tuğba Berber
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.287993
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4717

7

1

4717

1

1

807

Yayınlar

Türkçe Öğretmenlerinin Süreç Temelli Yazmaya Yönelik Görüş ve Deneyimleri
Yayın Bilgisi: 2024 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1443923
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 142

0

142

0

162

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Ortamda Yazmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İlayda Nur Söylemez, Nigar İpek Eğilmez
DOI: 10.29000/rumelide.1439583
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 175

0

175

1

807

0

287

Türkçe Öğretmeni Adaylarının “Özel Durumlarda” Kullandıkları Kalıp Sözler
Yayın Bilgisi: 2018 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.439167
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1712

0

1712

Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerin Hikaye Yazma Becerileri
Yazarlar: Nigar İpek Eğilmez , Zeynep Tuğba Berber
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.287993
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4717

1

4717

Yayınlar

1

1

807

Ortaokul Beşinci Sınıf Öğrencilerin Hikaye Yazma Becerileri
Yazarlar: Nigar İpek Eğilmez , Zeynep Tuğba Berber
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.287993
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4717

7

1

4717

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.