Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Mustafa Şeker
Mustafa Şeker
Doç. Dr.
Yıldız Teknik Üniversitesi
Yayın
14
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
23
14
Yayın
11
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
0000-0002-6397-0579
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Sosyal Bilimler
Sosyal Bilgiler
Tarih
Tarih Öğretimi
Kurum
Yıldız Teknik Üniversitesi
Yayınlar
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ALTERNATİF BİR MODEL KULLANMAK: HAREZMİ EĞİTİM MODELİ
Yazarlar:
Ahmet Tokmak
,
Ali Yılmaz
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1268001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
350
0
FAVORİ
350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Biçimlendirici Öğrenme Modeli ve Türkiye’de Uygulanabilirliği Üzerine Bir Değerlendirme
Yazarlar:
Furkan İlker Akın
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
229
0
FAVORİ
229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğrencilerinin İnsan Ve Çevre Öğrenme Alanı İle İlgili Kavram Yanılgılarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Muhammet Kahveci
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1173451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) Bir Bakış
Yazarlar:
Enes Bıçak
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: 10.54979/turkegitimdergisi.1168417
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
343
0
FAVORİ
343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Seyyid Ahmet Arvasi'nin Sosyal Bilgiler Değerler Eğitimi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Aslı Özgür
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
720
0
FAVORİ
720
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Reformları Bağlamında Politika Uygulama Stratejilerinin İncelenmesi: Biçimlendirici Öğrenme Modeli
Yazarlar:
Furkan İlker Akın
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1026
0
FAVORİ
1026
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Investigation into Social Studies Teachers’ Self-Efficacy Perceptions about Basic Skills in the Social Studies Curriculum
Yazarlar:
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Review of International Geographical Education Online
DOI: 10.33403/rigeo.753880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
758
0
FAVORİ
758
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Tarihî Şahsiyetlere Yönelik Zihinsel İmajı ve Görüşleri
Yazarlar:
Kaan Bektaş
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Düşünme Eğitimi Dersinin Değerler Eğitimi ve Sosyal Bilgiler Becerileri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Tokmak
,
Mustafa Şeker
,
Ali Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1294
0
FAVORİ
1294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bulgar Ders Kitaplarında Osmanlı ve Türk İmajının Ele Alınış Biçiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Şeker
,
Genç Osman İlhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
669
0
FAVORİ
669
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
DÜŞÜNME EĞİTİMİ DERSİNİN SOSYAL BİLGİLER DERSİ BAŞARISINA ETKİSİ
Yazarlar:
Ahmet Tokmak
,
Ali Yılmaz
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Social Science Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
817
0
FAVORİ
817
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Beşinci Sınıf Ders Kitaplarında Turizm Kavramının Yeri
Yazarlar: Genç İlhan,
Mustafa Şeker
,
Hasan Kapıcı
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1920
0
FAVORİ
1920
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETIM ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL BİLGİLERE KARŞI TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar: Kaya Yılmaz,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2471
0
FAVORİ
2471
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Öğrencilerinin Müze Gezilerine ve Müzelerin Sosyal Bilgiler Öğretiminde Kullanılmasına Ilişkin Görüşlerinin Incelenmesi
Yazarlar: Kaya Yılmaz,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2132
0
FAVORİ
2132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Social Science Research
Review of International Geographical Education Online
Sakarya University Journal of Education
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Türkiye Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnsan ve Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
lnternational Journal of Geography and Geography Education
Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi
Uluslararası Ders Kitapları ve Eğitim Materyalleri Dergisi
Yayınlar
SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE ALTERNATİF BİR MODEL KULLANMAK: HAREZMİ EĞİTİM MODELİ
Yazarlar:
Ahmet Tokmak
,
Ali Yılmaz
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.1268001
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
350
2
ATIF
0
FAVORİ
350
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğrencilerinin İnsan Ve Çevre Öğrenme Alanı İle İlgili Kavram Yanılgılarına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Muhammet Kahveci
,
Mustafa Şeker
Yayın Bilgisi: 2022 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1173451
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
1
ATIF
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat