İbrahim Güngör profil resmi
İbrahim Güngör Yrd. Doç. Dr. Dokuz Eylül Üniversitesi
Yayın 5 Hakemlik 2
5 Yayın
2 Hakemlik

Uzmanlık Alanları

Çağdaş Tiyatro Çalışmaları Beden Sosyolojisi Oyun Sosyolojisi Oyunculuk-Reji Tiyatro Kuramı Uygulamalı Tiyatro

Biyografi

1982 yılında İstanbul'da doğdu. Liseyi İstanbul Ümraniye Lisesi'nde okudu.

2001 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü'nde okumaya başladı. 2006 yılında İşletme bölümünü bıraktı. Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölümü Oyunculuk Anasanat Dalı'ndan 2010 yılından mezun oldu. Aynı yıl Bornova Belediyesi Şehir Tiyatrosu(BBŞT)'nda çalışmaya başladı. 2012 yılında Tiyatro Terminal'in kuruluşunda yer aldı. 2013 yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Enstitüsü Sahne Sanatları Bölümü’nde Yüksek Lisansını, 2020 yılında da Doktora eğitimini tamamlamıştır.

2010-2021 yılları arasında Bornova Belediyesi Şehir Tiyatrosu'nda oyunculuk, eğitmenlik ve yönetmenlik yapmıştır. Halen Tiyatro Terminal'de oyunculuk, eğitmenlik ve yönetmenlik yapmakta ve Dokuz Eylül Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Sahne Sanatları Bölümü Oyunculuk Anasanat Dalı'nda Dr.Öğr.Üyesi olarak çalışmaktadır.

2015 yılında Mitos-Boyut Yayınevi tarafından basılan Oyunculuğun Yolculuğu kitabının ortak yazarlarındandır. 

Kurum

Dokuz Eylül Üniversitesi

Popüler Yayınları

Nâzım Hikmet'in Ferhad ile Şirin Oyununda Mimetik Arzu ve Kısır Döngü
DOI: 10.46372/arts.857199
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1075

0

1

1075

Yayınlar

Richard Schechner ve Bir Eşiksellik Paradigması: Performans
Yayın Bilgisi: 2021 , Yedi
DOI: 10.17484/yedi.853668
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1012

0

1012

Ezilenlerin Tiyatrosundan Ezilenlerin Estetiğine Augusto Boal Düşüncesinde Oyuncunun Yeri
Yayın Bilgisi: 2021 , Art-e Sanat Dergisi
DOI: 10.21602/sduarte.897604
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 365

0

365

CARLO GOZZİ: COMMEDİA DELL’ARTE’Yİ HAYATTA TUTMAYA ÇALIŞAN ROMANTİK
Yayın Bilgisi: 2021 , Sanat Dergisi
DOI: 10.47571/ataunigsfd.865850
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1110

0

1110

Edward Bond’un Lear oyununda şiddet ve ‘aggro-efekt’
DOI: 10.29000/rumelide.895956
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 487

0

487

Nâzım Hikmet'in Ferhad ile Şirin Oyununda Mimetik Arzu ve Kısır Döngü
DOI: 10.46372/arts.857199
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1075

1

1075

Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.