Ayşe Sarıtaş profil resmi
Ayşe Sarıtaş Öğretim Görevlisi ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ, GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ
Yayın 5 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 14
5 Yayın
1 Hakemlik
14 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

İletişim ve Medya Çalışmaları Medya Okuryazarlığı Dijital Reklamcılık Tüketici Davranışı

Kurum

ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ, SANAT VE TASARIM FAKÜLTESİ, GÖRSEL İLETİŞİM TASARIMI BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

0

2

267

MARKA VE SOSYAL SORUMLULUK: KİŞİSEL BAKIM MARKALARI ÖRNEĞİ
DOI: 10.19145/e-gifder.383111
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1779

0

1

1779

Yayınlar

2

267

Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi
DOI: 10.23834/isrjournal.473169
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4114

0

4114

1

1779

Kültürel Boyutlar Kuramı Değerlerinde Değişim: Türkiye’nin Krizlere Verdiği Tepkilerin Sorgulanması
Yazarlar: Ayşe Sarıtaş , Mesude Canan Öztürk
Yayın Bilgisi: 2018 , Selçuk İletişim
DOI: 10.18094/josc.340283
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11253

0

11253

Yayınlar

Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi
DOI: 10.23834/isrjournal.473169
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4114

14

0

4114

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.